Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 2 februari 2011

Skumt...

Men nu måste väl besöksräknaren fått spader... 95 besökare idag. Var kommer alla de ifrån!!??

Imorgon är jag ledig igen efter att ha jobbat två hela dagar. Hur ska jag nånsin kunna jobba heltid igen? Jag har blivit alldeles, alldeles... försoffad!!

Fast det har faktiskt varit två intensiva dagar och natten till idag sov Nelly dåligt och därmed jag oxå... Så imorgon ska vi ha en riktig fisa-i-soffan-dag. Skööönt!

Nu...sova!
Kram E.


3 kommentarer:

Hansinga sa...

Är det på grund av att hon sovit dåligt som hon är lite olik sig.
Puss, pappa.

Elisabeth sa...

Ja, hon ser lite risig ut... Men då skulle du se mig!
Kram E.

Hultis sa...

Alla barn är ju söta på sitt sätt,den här är ju det, men det finns sötare. Eller hur ?
Besökare: Jag har en här hemma som hjälper till att hålla siffrorna uppe.
Svärfar