Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 23 februari 2011

Liten rapport

Jag har överlevt dagen! När Nelly sov mellan 10.30 och 12.30 så sov jag nästan en timme. Jag var så trött!!

Jag har fått lite sytt idag, men det var mest nu ikväll. Alla andra i familjen sover och jag borde gå och lägga mig jag med. Natten kan bli orolig igen. Hon har hostat en del redan. Alex mår däremot bra nu och ska till skolan imorgon. Om inte Nelly har feber imorgon så får hon gå på dagis på fredag. Det är en kort dag.

Idag har hon inte känts särskilt sjuk egentligen, men eftersom hon gnatat runt här och surat för minsta motgång så har hon så klart inte mått så bra. Hon är ju faktiskt en väldigt glad liten tjej i vanliga fall. Hade hon bara haft liiite mer feber så hade vi kanske myst i soffan istället för att blänga surt på varandra... ;) Nu när jag satte mig hasade hon direkt ner för att i nästa sekund klättra upp... och hasa ner.... och klättra upp... osv, och gick jag så sprang hon efter mig och skällde på mig för att jag försvann. Vi har haft roligare dagar om jag säger så.

Nä, nu går jag och knyter mig!
Godnatt!
Kram E.


Inga kommentarer: