Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 10 november 2009

Vilodagen

Idag pustar vi ut efter en heldag på Gekås i Ullared! Vi hade en väldigt trevlig dag med personlig guide (Marie), vilket räddade oss från att irra runt planlöst utan att ha en aning om var vi varit eller var vi skulle. Nelly uppförde sig perfekt och sov, åt och pratade sig igenom dagen. På vägen hem släppte hon dock alla hämningar och skrek så jag och Marie blev alldeles chockade. Hemfärden slutade med att jag och Marie fick byta plats. Marie körde och jag försökte så gott det gick vagga Nelly i bilstolen. Hon somnade till slut... Men när man varit så exemplarisk i ett varuhus en hel dag så får man väl lov att flippa ut någon gång!

Nu tänkte jag dela med mig av mina bästa köp:
Snygga spylappar!

Snart får vi börja äta annat än tuttemat!

Dyna till matsolen

Fleecefilt

Brandfilt

Batterier, går åt som smör i solsken här hemma.

Hemliga påsen... med julklappar... :)



Shoppingbegäret är för tillfället stillat och pengarna är slut. Men snart får vi nya pengar och då vaknar begäret igen. Det finns ju så mycket där ute i världen som vi bara måste ha!! Eller...?!

Ta det lugnt och ha det bra!

Kram E.


2 kommentarer:

Marie sa...

Det allra bästa med dagen var faktiskt inte shoppingen (...inte bara iaf!!!), det var att spana in alla fynd med Nelly på armen. Silken liten goding som man bara vill gosa med... Ja Bettan du är också gos-vänlig... :)

Elisabeth sa...

Jag vet...jag är ju så mjuk och go´... och mjuk...