Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 4 november 2009

Hitt på nå´t!!


Här hemma går jag och Nelly och gör just ingenting. Jag gillar såna här dagar, men känner väl ibland att Nelly är "understimulerad". Vad gör man med en liten tjej som inte kan sitta eller hasa runt? Som inte kan leka med grejer och som tröttnar på att ligga i sittern eller på golvet efter ett ganska kort tag?

Det är nog det som möjligen stressar mig litegrann. Inte att disken hopar sig eller allt jag borde göra när jag går hemma. Jag är alldeles lagom lat och har ju bestämt mig för att ta det lugnt denna sista mammaledighet. Men jag vill ju inte att Nelly ska ha det tråkigt hela tiden! Det finns kanske saker jag borde hitta på med henne? Men vad??

Ser rätt glad ut ändå... fast mamman är fantasilös idag.

Ha en bra mitt-i-veckan-dag!
Kram E.


2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Det tyckte jag också var en knepig tid med Humla. Innan de åtminstone kan hålla i en leksak en längre stund eller sitta upp och betrakta världen. Även om varje stadie har sin tjusning så är det onekligen lättare i vissa...

Jag var nog ute mycket med vagnen. Då händer det något och ändå tar man det lugnt och njuter av tillvaron.

Kram Linda

Elisabeth sa...

Ja, gå ut är alltid bra. Fast nu har det varit så himla kallt två dagar!! Då stannar vi inne. Burr! :)
Kram E.