Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 21 november 2009

På äventyr...

Det var en trevlig kväll igår på Babbel restaurang. Vi åt tapas och försökte överrösta ett gäng som hade återträff. De var glada och högljudda så vi hade lite svårt att höra varandra. Men det var samtidigt lite livat och kul.

Jag har nu slagit rekord i "tid borta från Nelly". Från det att jag gick till Malin till att jag kom hem hann det gå ganska exakt 6 timmar. Men vi överlevde denna tillfälliga separation och ni vet ju vad de säger... Det som inte dödar härdar! :)

Min största upplevelse av kvällen var dock att ha på sig en alldeles vanlig bh... Ja, det är stort just nu, i amningslinnets tid... Skavde litegrann faktiskt.

Ha nu en härlig lördag!
Kram E.

2 kommentarer:

Marie sa...

Vi skulle ätit på babbels igår, men fick inget bord. Vi hamnade på La Copita istället. Det hade ju varit för festligt om vi sprungit på varandra... Vi får ta en middag typ parmiddag ute snart igen. Det var ju några år sedan nu på Zeus! Min bh skavde också!

kram

Elisabeth sa...

Vi tog det sista bordet!! Det var typ fullt när jag ringde i måndags, men de skramlade fram ett bord mitt emellan två långbord.

En parmiddag skulle sitta fint!
Kram E.