Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 2 november 2009

Likheter?

Alla vill se likheter mellan syskon. Vem är hon mest lik? Jag har svårt att se det själv. Jag tycker att det är litegrann av båda. Ögon Alex, mun Max... Och i förlängningen alltså mig eller Thomas. Eller kanske tvärtom?! Varsågod att spekulera... det är ju alltid kul!

Nelly

Alex

Nelly

Max

Nelly

Alex

Nelly

Max

Det kan ju också rent av vara så att det är hennes alldeles egna ögon och mun... och näsa... och öron...

Kram E.


4 kommentarer:

Hansinga sa...

Jag tycker dom är lik varandra alla tre och en sak är säker dom verkar ha samma mamma.En annan sak är att dom vackra blå ögonen har hon efter morfar.
Kram Mamma och pappa.

Anonym sa...

Själv tror jag alla har lite fel uppfattning av likheten. När det gäller ögon, så är det nog mest föräldrarna. Själva utseendet är ju självklart farfars !
Avs. Göran

Gilla Yoga sa...

Svårt att säga... Jag tycker att hon i allafall har sitt alldeles egna leende. Det liknar inget av er andra.
Skulle vara kul att se bebisbilder på grabbarna för att jämföra. Då är det oftast lättare att se.

Kram Linda

Elisabeth sa...

Men, Linda... det är ju grabbarna på två bilder var...:) Kolla igen och jämför. Jag vill gärna höra vad du tycker.
Kram! ps; Har saknat dina inlägg på bloggen, men nu är du igång igen...bra!