Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 13 november 2009

Hjälp mig välja!


Nu har jag vid tre tillfällen tagit kort på mina barn. Vilket ska jag välja som julkort? Vi ratar tomteluvor och sånt, det viktigaste är att få med alla tre på samma bild.

Jag vill att alla som är inne här på min blogg lämnar sin åsikt om vilket vi ska välja! Ibland har jag upp till 13 besökare så det borde bli några kommentarer... Man behöver inte ha ett konto för att lämna kommentar. Man kan välja anonym och skriva sitt namn i kommentaren istället. OK?! Kom igen nu, hjälp mig!!







6 kommentarer:

marie sa...

Inte det sista, det är för ljust. Det är eg det tredje med, men jag tror jag tycker det ändå! Ja det tycker jag! Det vill jag ha!!!

kram

Hansinga sa...

Vi håller med Marie men det första är jättebra också.
kram mamma och pappa.

Anonym sa...

Tycker två eller tre säger Farmor, Farfar säger tre,kan kanske justeras ljuset på en aning.

Pila sa...

Jag röstar på tredje kortet. Alla såg så naturliga o fina ut på det. Ha en skön söndag. Kram Pia

Anonym sa...

Jag röstar också på nummer tre!
Kram Jenny på jobbet

Elisabeth sa...

BRA! Vad kul att ni tycker till! Hittills är ni rörande överens. Jag tvekar på det kortet för att Alex är så olik sig på något sätt...men jag inser att ni har rätt också. Det är fint.

Jag blir så glad varje gång jag får en ny kommentar på något ska ni veta! Så tack! :)

Och ni som ännu inte tyckt till... gör det snälla. Om inte annat så att jag får veta vem som läser min blogg.

Kram! E.