Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 25 november 2009

Sjunkande sockerkaka


Idag bakade jag och Nelly en sockerkaka. Den blev fullständigt misslyckad!..rent estetiskt. Men vi hade det lite mysigt och smaken var det inget fel på.

Kan själv?

Nöjd med sin insats!

Så började det pösa över!!!

Och sedan sjönk den ihop... en sorglig syn...

Men inte har man väl tid att deppa över en försjunken sockerkaka när det vankas Grey´s anatomy på TV ikväll! Lycka! :)

Ha det bra!
Kram E. (som börjar kravla sig ur mörkret...)



4 kommentarer:

marie sa...

Välkommen ut i ljuset... eller va f-n nåt ljus finns det ju inte att tala om!!! Mörkare november får man leta efter. Tur att det snart är dags för Nelly att advetns pynta hemmet!

krankrankram

Elisabeth sa...

Ja, det tror jag hon är riktigt bra på!! För det där med bakandet kan hon nog glömma... har ju ingen som helst fallenhet för det!! Men pynta...det är nog hennes grej!! :)

Kran? E.

Hansinga sa...

Tänk om Nelly har andra åsikter om pyntandet, hur gör du då?Ge inte upp bakandet det var ju första gången för Nelly.
Kram mormor och morfar.

Elisabeth sa...

Jag viker mig så klart för överheten!! Hennes ord är min lag! osv... :)
Kram E.