Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 30 november 2009

Rock on!


Idag har Nelly tuppkam! Vi bekämpar skroven i hårbotten och då blir man så här cool på köpet!



Annars är vädret lika pissigt som vanligt. Max hade feber igår och har varit hemma från skolan idag. Imorgon ska han gå igen för han har varit oförskämt pigg under dagen.

Eftersom vi troligen bestämt oss nu för att han ska byta skola efter jul så övningsåkte vi buss idag. Han ska byta buss i sta´n och har ingen vidare vana av att åka "vanlig" buss (skolbuss varje dag räknas väl inte riktigt...). Så vi har åkt fram och tillbaka till regementet där Kunskapsskolan ligger. Det gick väldigt smidigt och Max kommer att fixa det galant.

Nu har Nelly ledsnat på att sitta i mitt knä, så jag måste säga Heejdååå!!!!
Kram E.


4 kommentarer:

Hansinga sa...

Hallå Nelly, den frisyren gillar jag, du kan väl köra med den över jul?
Morfar.

Pila sa...

Håller med, snygg frilla Nelly. Spännande med ny skola för Max. Ni får berätta mer till jul. Vi längtar efter er. Kram Pia

Gilla Yoga sa...

Lilla sötnosen! Ja, skrov är ett gissel som tar tid att bli av med.

Hoppas att det går fint med Max och hans bussåkande.

//Linda

Elisabeth sa...

Men tro det eller ej...grabbarna gillar inte tuppkam på Nelly. Nä, hon ska vara slätkammad och fin!

Och så ser jag att jag skrivit skrov... skorv heter det ju. Gulligt av dig Linda att du också skrev skrov...Kram. :)