Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 12 november 2009

Liten rapport om mina förehavanden en vanlig dag...


Nu har jag bakat chokladbollar och känner mig så där lagom flottig om händerna!! Man blir liksom inte av med det riktigt. Anledningen till att jag bakat just det just idag är att Max och hans klass anordnar disco imorgon på skolan och det ska säljas chokladbollar och popcorn bl.a. Så imorgon poppas det popcorn här!

Nelly sover just nu. Hon har varit vaken ett par gånger idag och vaknar säkert snart igen. Om jag hinner ska jag lägga mig en stund på spikmattan har jag tänkt. Det har blivit så sällan att jag inte kan uttala mig om eventuella effekter ännu. Men jag tycker att det är lite skönt på något vis. Det gör ju egentligen bara ont när man ska upp från mattan.

Annars har jag igår börjat planera vår resa upp till Luleå i sommar. Vi ska ta det lugnt och sova på minst tre ställen under vägen. Jag har letat upp några ställen på Bo på lantgård som verkar mysiga. Det är ju alltid en chansning, men tidigare år har vi haft väldig tur.

På återseende!
Kram E.


Inga kommentarer: