Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 2 november 2009

Dokumenterat liv


Vi såg På smällen istället i går. Den hade vi inte sett och den var rätt kul. Speciellt slutet var ju mysigt eftersom det var rätt nyligen man själv var där... Ja, inte närbilderna på ... kanske, men resten! :)

Idag skriver jag ner allt som händer i en bok jag har. Som en dagbok ungefär, med klockslag då och då. Jag gjorde det några dygn när jag var hemma med Max och det är väldigt rolig läsning så här i efterhand. Man glömmer så fort och det är det där vardagliga som försvinner. Den här bloggen blir ju också som en dagbok, ett dokument som man kan titta tillbaka i. Men det jag skriver ner i boken blir ganska detaljerat...inget man lägger ut här. Då skulle ni som läser somna innan klockan blivit 11.40 tror jag.

Apropå sova så vaknar Nelly nu. Got to go!
Kram E.

ps: Bilden jag skulle lägga in hamnade på fel håll...fattar inte varför. Så det blev bildlöst idag... Sorry!

Inga kommentarer: