Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 28 december 2010

Sedär!

Det kan nog faktiskt vara så att jag hittade världens sötaste diskborste på ICA Maxi idag!

Annars har jag idag lärt mig att man inte ska lova så mycket! Jag lovade att gå ut en promenad innan solen försvann. Räknas det att vi åkte in till sta´n och gick mellan tre affärer? Nä, jag skulle inte tro det!! Förlåt!

Sedan lovade jag mig själv och en tjej som heter Johanna att jag skulle sy hennes snuttefilt idag. (Ja, inte hennes, utan hennes barns, men ni fattar!) Det gjorde jag nästan, men inte förrän nyss. Så det var på håret att det blev imorgon!! Och den är dessutom inte färdig, för nu är jag trött. Så jag gör det imorgon... tror jag...inte lovar!

Inför morgondagen lovar jag alltså ingenting! Jag ska bara vakna (det vågar jag lova hoppas jag), gå upp och göra mitt bästa med den dagen! Häpp!

Kram E.
ps: Note to self: Ge inga nyårslöften på fredag heller!


Inga kommentarer: