Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 19 december 2010

Alex julfest!

Alex hade övat på sin vers i flera veckor. De var två som skulle lära sig den och Alex hoppades innerligt att just han skulle få läsa. Det fick han och han var absolut bäst!! Jag vet att jag är partisk, men jag är säker på att alla föräldrar blev helt hänförda! Han läste lugnt och tydligt med ett leende. Underbart!

- "När fjärde ljuset brinner vi köpa julegran och barnen börjar räkna, dan före dan före dopparedan."


Julklappen till alla barn.

Godismonster!!

Malin introducerar Nelly i chokladträsket!!

Imorgon är det inskolning och sedan åker jag, Alex och Nelly till Skene för att ta prover på mig. Ett snabbt besök på Skroten blir det också.

Kram E.


Inga kommentarer: