Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 26 december 2010

Mellandagsrea!!

Jag och Nelly vågade oss till Knalleland idag. Vi var där klockan tio och fick en bra parkeringsplats. När sedan folket började strömma till och täppa igen både butiker och parkeringar så var vi klara och kunde åka hem. Rean var väldigt knaper i år, men jag lyckades hitta några bra grejer i alla fall.

Fin tröja till Nelly på Lindex. Härliga färger! Jag blir orolig för att knappen ska lossa bara, så jag ska sy fast den lite extra först. Nojig? Jag vet!

Bolero från KappAhl till Nellys nyårsstass!

Skjorta till Max från JC.

Mössa Intersport. Bra på dagis tror jag.

Mycket uppskattad Puma-tröja från Stadium.

Coola t-shirtar till Alex från Lindex.

Så, jag kan inte klaga på rean egentligen... jag hittade ju precis det jag ville, utom byxor till Alex. Men det kändes lite snålt ändå. Jag vill att ALLT ska vara med liksom, inte ett ynka ställ eller ett par förskrämda hyllor mitt i butiken, som det var nu.

Nu ska jag försöka få våra jullovskillar i säng. Thomas och Nelly sover redan, men grabbarna grus vill helst vara vakna lääänge. Det är ju lov, säger de! Men mamman är ju nästan lika trött ändå! :)

Vi ses snart igen!
Kram E.

Inga kommentarer: