Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 31 december 2010

Dukning och servettvikning

Så här ska barnen ha det ikväll. Jag hoppas de tycker det är fint.


Min egen variant på en vikning jag hittade på Hemtex sida. Det var med linneservetter och fungerade inte på min enkla lilla variant så jag gjorde om det lite. Blev ganska stiligt...kanske lite tråkigt, men så får det vara nu. Jag säger som Thomas brukar säga: Roligt och roligt, greser (alltså grisar) ska inte ha roligt!

Vi ligger riktigt bra till inför kvällen. Vi har varit effektiva ända sedan morgonen, fast vi sov till nio. Men nu ska jag bara duscha och försöka bli lite schnygg! Det som sedan ska fixas med maten måste göras strax innan eller efter det att gästerna kommit. Så här sitter jag och rullar tummarna! ;)

Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton!
Kram E.


Inga kommentarer: