Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 5 december 2010

Ögon blå

Vi trodde nog att vi skulle få en liten tjej med bruna ögon. Det ska ju vara det dominerande anlaget, men Thomas blåa ögon har slagit igenom i 2 av 3 fall. Och färgen har såklart ingen som helst betydelse!

Här i Luleå går livet sin gilla gång. Vi strosar på sta´n varje dag. I helgen har det varit massa folk som rusat runt i full julklappsjakt. Vi har inte haft något direkt mål med vårt strosande så vi undviker köer och trånga affärer. Nu är det inte så att jag är klar med julförberedelser och julklappsinköp, men just här har jag inga måsten så vi håller oss i utkankten och tittar liksom in. Skönt. När jag kommer hem har jag ju dessutom möjlighet att åka mitt på dagen, en vardag, så det ska nog ordna sig.

Kram E.

1 kommentar:

Thomas sa...

Ja vad säger man. Världsklass! :-)

Puss T