Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 2 december 2010

På plats!



Efter att nästan ha missat planet, fått bannor av damen i gaten för att vi var sena och slutligen fått åka i ensamt majestät i buss till flygplanet landade vi 8.50 på Kallax. Av detta har vi lärt oss att det är mycket folk en torsdagsmorgon på Landvetter!! Inte så många som skulle till Luleå kanske, utan det var varmare breddgrader som lockade.

Apropå varmare... Här har jag fått höra av folk i Borås att jag minsann ska åka till ännu kallare trakter nu när jag skulle uppåt. Och så kommer jag hit till endast 4 minusgrader!! Vad är det ni har där hemma? - 13 va´?!
Varmast i landet var visst Nikkaloukta... Världen är sannerligen upp&ner-vänd!

Lite blek... men han ser rätt pigg ut min pappa. :)
Kram E.

2 kommentarer:

lena2 sa...

Skönt att resan gick bra trots lite komplikationer.
Hörru det är faktiskt BARA -9 för tillfället, i alla fall här hos oss i Brämhult.
Pappa din ser väldigt pigg ut tycker jag (efter allt han gått igenom). Kikar lite inne hos honom också ibland. Han skriver så bra och intressant (släktdrag?).
Ha det nu riktigt mysigt och ta vara på varandra./Kram Lena

Thomas sa...

Ja visst är det skumt det där med väder. Iskallt är det ute men i morgon skulle det tydligen bli lite varmare här i Borås.

Skönt att se att Hans är sig lik efter operation och allt. Gött jobbat svärfar! :-)

Och Nelly är söt som vanligt. Saknar henne nog lite redan (trots att det nu är väldigt lugnt och skönt hemma nu när det bara är grabbarna och jag).

Vi har köpt klinker idag. Fan bilen gick på knäna. Tungt sånt där...

Puss TH