Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 27 december 2010

Dagen idag

En kall dag. Vi var inne fram till kvart i fyra. DÅ, när solen försvann, gick jag och Nelly ut i kylan. Hade solen strålat så hade det nog känts lite varmare. Men vi hade det mysigt ändå. När vi kom hem skottade jag. Ingen större ansträngning då snön är fjäderlätt. Nelly traskade fram och tillbaka, nöjd och glad. Inne igen var det dags att börja med maten. Kyckling"wok" med jasminris. Blev gott.


Efter maten tog jag en tur till City för att köpa det sista inför nyårsafton. När vi var där igår, för att handla i god tid, så fanns bara julskinka i köttdiskarna. Hade inte tänkt bjuda på det på nyår... :)

Så sitter jag här ensam igen. Alla har gått och lagt sig. Jag hoppas jag får sy imorgon för nu vill jag verkligen inte gå ner och frysa. Nu vill jag bara krypa ner under täcket.

Go´natt!
E.
Imorgon ska vi gå ut på vår promenad innan solen försvinner! Lovar!


Inga kommentarer: