Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 20 december 2010

Årets julgran






Jag är uppvuxen med att granen ska in och kläs dagen innan julafton. Inte innan... och nu står vår gran där, den 20:e!! Lite tokigt, men vi hade mysigt igår när vi klädde den. Och när jag läste i tidningen idag om den befarade granbristen och att man skulle vara glad om man lyckats nypa åt sig en gran i helgen så kändes det ganska bra ändå att vi varit ute i god tid.

I morse innan Nelly vaknade la jag mig i soffan och tittade på vår fina gran. Och jag kände banne mig ro långt in i själen. Underbart! :)

Kram E.


2 kommentarer:

Hultis sa...

Det var en riktigt grann gran. Julen är ju så kort, så det gör inget att den står på plats tidigt.
Tycker jag.

Hansinga sa...

Hej, fin gran, jag är lite avundsjuk, vi har ingen gran! Tråkigt.
Pappa.