Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 30 december 2009

Packad och klar!

Igår var vi på Leos lekland. Det var så klart kul. Vi har ju varit i Göteborg på Lek- och buslandet några gånger och ska jag jämföra så vinner Leos! Det är mycket fräschare och rymligare. Ljudnivån känns inte så hystersisk, vilket förmodligen beror på att lokalen är mer avlång på något vis... Ytorna runt klättersakerna är större och allt är rent och helt. Nelly somnade gott en stund i min famn medan grabbarna (alla tre!) sprang av sig.


Idag har jag packat. Det är inte mindre som ska med hem direkt... Vi skickar ett paket, med framförallt böcker, på posten. Men ändå... Ja, ni ser ju själva!

+ Två små kylväskor.
Räknar man alla väskor, även min "handväska" så har vi 13 väskor i skiftande storlek! Och jag kan helt ärligt inte plocka bort något!!
Vi ses när vi är i Borås igen.
Kram E.
ps: Jag lägger in nyårsraketerna redan idag... Gott nytt år i förskott!

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Vilken härlig busbild på dina killar!

Jag förstår inte vad som händer när man ska åka hem. Även om man inte har mer med sig är det banne mig mycket svårare att få ihop väskan.

Gott nytt år till er också!
Kram Linda

Malte och Hilma sa...

Hmm jag borde ha ditt nummer nånstans. Vi kan ju ta med ert bokpaket i bilen så slipper ni skicka på posten. Förresten, du vet väl att Leos lekland kommer till Borås - Hurra!