Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 28 december 2009

Äntligen!

Jag hade stora förhoppningar att fynda på mellandagsrean här i Luleå. Nu när vi bor mitt i sta´n och allt! Men efter ett par turer på sta´n fick jag inse att det inte blev några fynd... Tills vi kilade ner på en skoaffär som brukar vara bra. Där var de! Ett par Puma som Thomas har, fast i en annan färg. 60% på 900 kronor... bra rea! Thomas skulle fundera på om han behövde dem. Men på vägen hem kom jag på vem som verkligen behövde dem!!

Nä, faktiskt inte jag... Utan min lilla stora Max!!

Killen som växer ur skor på en månad och som går runt i ett par låga gympaskor just nu. Killen som är 12 år och ska börja ny skola efter jul!! Perfekt!



Och sedan är det väl ingen nackdel om han tar hand om dem hyfsat väl så att jag kan få ärva dem till hösten!! Någon fördel ska man väl passa på att få när man precis nu råkar ha samma skostorlek! :)

Gå snyggt, min son!

Inga kommentarer: