Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 27 december 2009

Självskrivare!!

Jag har inget vettigt att skriva, men jag har tid! Så då måste jag ju passa på att stilla mitt bloggbehov. Så jag gör detta inlägg för min egen skull. :)

Max och Alex har åkt med pappa (morfar alltså) till Hertsön för att att kolla kolonilotten om vintern. Max lånade mina skor, så jag får hålla mig inomhus. Thomas har gått en promenad. Mamma dammsuger. Stefan sitter vid sin dator. Nelly sover.

Jag och Thomas kollade recept på nätet nyss för att kunna meddela våra snälla handlare, Barbro och Göran, vad vi vill ha fyllt kylskåpet med inför vår hemkomst. Det känns skönt att slippa åka och handla direkt när vi kommer hem. Vi anländer, enligt biljetten, i Borås 13.53 på nyårsafton. Med sedvanlig försening får vi väl se när det egentligen blir...

Nu vaknar Nelly!
Ha det bra!
Kram E.

Inga kommentarer: