Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 9 augusti 2009

Smyckesfrossa!

Jag har köpt mig ett armband med mina barns namn (bilden nedan). Tillverkat av Hanna Eriksson, Malins syster. Hon är jätteduktig. Finns som min vän på Facebook och går att få tag i via mig om ni skulle vilja beställa något smycke.



Sedan så beställde jag såklart en namnbricka till med Nelly på till mitt halsband (bild nedan) av Frida Holm från Skellefteå.


Så nu är det iallafall ingen risk att jag glömmer vad mina barn heter! ;)
Ha en skön söndag!
Kram E.

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Vilket fint halsband! Nu blev jag också sugen på att beställa, ska gå in och titta direkt!

Elisabeth sa...

Ja,gör det! Jag kan varmt rekommendera henne. Känner henne inte, men hon verkar jättetrevlig. :)
E.