Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 19 augusti 2009

Nu är vi hemma igen...

Vi har varit på minisemester i Stockholm! Anledningen till att detta inte nämnts alls här på bloggen är att det var en riktig hemlis! Min mamma fyllde nämligen 75 år igår och ville fly fältet. Min pappa som är en påhittig och generös person (med en egen blogg) ordnade därför en resa till vår huvudstad. Jag och pappa bestämde att vi också skulle komma dit och överraska. Så på måndag när mamma och pappa kommit fram och gått för att fika på mammas favoritcafé Vetekatten så dök vi upp. Det blev väldigt lyckat eftersom mamma inte anat något. Hon blev såklart väldigt glad också. Speciellt för att få träffa Nelly.

Tidsfördriv på en 5-timmars bilresa:

Kolla film,

sova

och sova.
Vi stannade en natt på hotell och var bl.a. på Skansen. Jag sätter in fler bilder en annan dag. Nu måste jag gå och sova. Idag gick vi upp tidigt för skolorna började. Alex har gjort sin första skoldag i ettan! Imorgon har vi "lära-känna"-samtal med hans fröken 8.20. Jag är rätt trött så det är nog bäst jag kommer i säng. Resten av familjen sover redan.
Jag hoppas det blir tid till att blogga lite imorgon, men jag vågar inte längre lova något.
Sov så gott alla vänner!
Kram
E.

2 kommentarer:

Malte och Hilma sa...

Vilken rolig grej! Alltid kul med lyckade överraskningar. Kul att du hinner göra några inlägg på bloggen ibland också fast jag förstår att du har annat att syssla med. Vi ses på söndag, blir det frostat från Leilas igen eller?... ;)

Elisabeth sa...

Inte samma igen!!! ;)

Nä, det blir kanske en smulpaj...från Leilas såklart. Med egna björnbär! Mmmm...
Välkommen!
E.