Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 8 augusti 2009

Blå ögon?

Vi tror att Nelly får blåa ögon...kan ni se vad ni tror? Det kanske är svårt att se på en så liten bild. Klicka på den så blir den STOR.

Alla bebisar föds tydligen med mörkt blåa ögon, men nu tycker vi att det syns en förändring. En ljusare blå ton runt pupillen... Spännande att se vad det blir.

Idag är det lördag. Och solen skiner. Det är drömväder för Thomas. Inte så perfekt för mig och Nelly, men vi ska inte klaga. Det är klart det måste få vara så här fint ett tag nu. Speciellt på helgen för alla de som jobbar igen. Vi letar upp svala platser så gott det går.

Inatt har vi sovit jättebra. Nelly åt vid tolv, men somnade inte direkt efter det. Vi gosade lite och till slut somnade hon bredvid mig på sin egen kudde. Vaknade vid fyra och åt... och bajsade. Vi bytte blöja och då blev jag först lite orolig om hon skulle somna om. Hon verkade rätt pigg och hade ju ätit precis. Men ögonlocken såg plötsligt tunga ut och jag la henne på hennes kudde bredvid mig. Utan napp, bara nära. Så låg hon en stund och kikade på mig. Sedan somnade hon och sov till över åtta. Perfekt!

Ha nu en härlig helg!
Kram
E.

1 kommentar:

Papsen sa...

Bruna eller blå? Spelar ingen roll, hon är perfekt vilket som...

Puss T