Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 28 augusti 2009

Laban och Strul


Nelly sover sött i sin säng så nu passar jag på...

Dagens outfit blev Labanbody och svarta byxor från Lindex:


Skönt att hon inte börjat oroa sig för att dubbelhakan syns än... :)

Härligt med fredag! Ikväll blir det tacos och så ska vi kolla på en gammal goding. Filmen Strul med Björn Skifs. Kommer ni ihåg? Jag tror grabbarna kan gilla den.

Jag minns att jag tyckte Björn Skifs var så snygg... Han var ju rätt mycket äldre, men jag var lite småkär i honom. I smyg, för jag vet inte om det var så coolt. Man skulle ju vara kär i Vargtass och Luke Macahan och såna tuffa grabbar... Det var jag nog också. Man kunde ju vara kär i många på den tiden... Och ihop med ett par stycken samtidigt också för den delen. Det var tider det! ;)

Nu gnyr min dotter, jag tror hon är hungrig snart. Hon åt vid åtta i morse. Vi kanske börjar rätta till oss igen och slipper ätandet varannan timme snart! Börjar bli lite tjatigt.

Ha en härlig fredag!

Kram
E.

Inga kommentarer: