Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 27 augusti 2009

Med hopp om bättre tider


Igår var en riktig äta-bajsa-skrika-dag. Korta sovstunder och mycket bära. Nelly ville äta varannan timme från tolv på natten fram tills vi la oss på kvällen vid tio. Jag kände mig rätt urmjölkad kan jag säga! Och allt omkring mig hopade sig... disk, tvätt, ja, ni vet...

Men efter regn kommer solsken så jag hoppas på en bättre dag. Hon var rätt fisig och hade nog en del magknip igår och det blev så klart inte bättre av att hon bäljade i sig mat stup i kvarten. Det ena gav det andra och så snurrade dagen på.

Nu sover hon, lite oroligt, i sin säng och jag sitter vid datorn här uppe för en gångs skull. Här har vi dåligt med bilder på familjen så det blir inget sånt idag. Men jag hittade en spännande bild som Max har sparat...

Usch då... :o

Ha en bra dag! :)
Kram
E.


3 kommentarer:

Hansinga sa...

Äter en sån hund dubbelt så mycket?
Pappa.

Elisabeth sa...

Bra fråga.... den kanske äter ihjäl sig till slut. Två glupska munnar men bara en magsäck...

Sitter du också vid datorn precis nu? :)
Kram

Thomas sa...

Och tänk när den biter sig i tungan. Ajaj dubbelt så ont...

TH