Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 22 augusti 2009

Gräsänka...

Nu är Thomas på väg till Stockholm igen. Han ska och se Cold play på Stockholm stadion. Det blir nog riktigt bra, men han var väl sådär sugen på att köra 5 timmar samma väg som för några dagar sedan igen.

Jag går och fixar lite inför morgondagen. Jag har lyckats boka in en me&i-träff när inte Thomas är hemma. Så det gäller att Nelly vill sova lite under förmiddagen, annars blir det stressigt. Jag försöker förbereda så mycket som möjligt när jag får en chans idag och sedan får det bli som det blir. Bara jag hinner duscha och klä på mig innan gästerna kommer.

Jag ska bjuda på björnbärspaj tänkte jag. Vi har fasligt mycket i trädgården så det måste jag ju testa! Jag har plockat minst 3 liter. Hittills har jag lyckats skrapa ihop 15 gäster... så jag hoppas fikat räcker bara! Men det är jättekul att det kommer så många! Det blir trångt och mysigt! :)

Avslutar med en bild på min mamma, pappa och deras dotterdotter i Stockholm. Detta är en av de bilder där jag fick med Nelly också... :) Jag lyckades nämligen ta något foto där bara hennes näsa stack upp i nederkant ungefär... Knasigt.


Trevlig helg!
E.

Inga kommentarer: