Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 29 augusti 2009

Lördagsaktiviteter...

Ser ut att kunna bli en hyfsad lördag. Moln som glider bortåt och solen som skiner... Det blåser en del och känns lite höstlikt, men det är ganska mysigt tycker jag.

Alex är just nu på sin första tennisträning. Vi hoppas så klart på att han ska bli så bra att han försörjer oss på ålderns höst. :)

Max har köpt ett nytt xbox-spel så han lär man inte se mycket i helgen. Det är ju jättespännande just när spelet är nytt så då får han rätt mycket speltid utan att vi bråkar om det. Annars försöker vi begränsa spelandet.

Nä, nu ropade jag HEJ för snabbt... nu regnar det plötsligt! Ordentligt!! Ja, man kan inte anklaga mig för att inte vara positiv i alla fall! Jag tror t.o.m. gott om vädergudarna... fast man borde ha lärt sig hur nyckfulla de kan vara.

Nelly sover i sin säng. Hon verkar gilla den. Fast på kvällarna är hon alldeles för argsint, då får hon somna bredvid oss än så länge. Det kan nog fungera med sängen så småningom tror jag.

Ha en trevlig helg!
kram
E.

Inga kommentarer: