Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 30 maj 2009

Underbart väder!

Solen skiner och det känns som sommar! Jag har hängt ut tvätt och har sommarklänning på mig.

7 arbetsdagar kvar med elever. Sedan jobbar jag en vecka till utan elever, men då går man bara där och städar och plockar så då är det liksom en annan grej. Utvärderar något åtgärdsprogram på sin höjd! :) Jag ska ju inte planera någon höst så jag kan koncentrera mig helt på att rensa bort alla spår av mig själv! Jag har en hel del pärmar, papper och material ståendes i skåpen. Så jag lär ha att göra!

Då har dessutom de egna barnen följt med mormor och morfar uppåt landet så jag har inga hämtningar att tänka på. Barnfria kvällar när man kommer hem från jobbet gör ju också att det känns lite mer som semester.

Ja, jag längtar!
Nu ska jag ut i det fina vädret igen!
Kram
E.

Inga kommentarer: