Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 8 maj 2009

Regnet det bara öser ner...

Idag är det blött i Borås.
Vi hade friluftsdag och skulle vara ute mellan 8.30-13.00. Morgonen började med lite sol, sedan mulnade det på och vid 9 kom en liten skur. Men sedan var det torrt och fint...ingen sol, men heller inget regn, förrän ca 12 då himlen öppnade sig! Som det regnade!! Vi stod ut och fortsatte våra samarbetsövningar i ca en kvart. Då var alla som dränkta katter. Många barn hade inte ens jackor! Vilket i sig är katastrof och man hoppas de lärde sig att ha det nästa gång. Men vi som hade regnkläder var hyfsat blöta vi också! Vi tog beslutet att bryta. Innan jag var på skolan igen var klockan 13 och då var jag om möjligt ännu blötare! Det rann innanför jackan...äckligt!
Då var det dags för två utvecklingssamtal! Häpp!
Ni förstår att det var skönt att komma hem till slut.
Ikväll blir det Talang 2009 med mina grabbar!
Plask, plask!
E.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fyller år den 8 maj och det var riktigt,riktigt,RIKTIGT tråkigt när det regnade så och när min pappa skulle hämta ig fick jag typ stå 20 minuter och vänta,för min pappa är ganska svår att hålla tiden,men ha det så bra! :D<3

//My