Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 25 maj 2009

En stund i solen...


...vilken härlig dag vi haft här i Borås. Det var så fint att vi i mitt klassrum smet ut 20 minuter innan lunch och lekte några lekar i solen på skolgården.

Idag har det varit en riktigt bra måndag. Nu är det bara 2 kvar, sedan är det SOMMARLOV!!

Efter jobbet var jag och klippte mig. Innan bussen skulle gå hemåt hann jag in på KappAhl och tiggde till mig galgar. Jag har nämligen letat galgar som en galning. För att köpa alltså. Små bebisgalgar är omöjliga att få tag i. De plastgalgar som KappAhl och H&M har är perfekta i storlek och de slängs tydligen bara. Så jag var välkommen in och hämta fler om jag ville! Gratis är gott! :) Nu ska jag boa in garderoben vi gjorde i ordning i helgen. Mysigt.

Sådana här skulle jag vilja ha, men det skulle bli dyrt... 79 kr för 6 st och frakt på det... på Miss Juniversum.se.

Presenttips.... ;)

Ha de´!
Kram
E.

Inga kommentarer: