Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 10 maj 2009

En tom söndag...

Det bidde ingenting igår...och idag blir det ingenting heller. För idag är det fint väder och då är Thomas mycket nöjd med att gå hemma och fisa. Jag vet inte om jag nöjer mig lika bra... Jag kanske kommer att bli väldigt rastlös. Då blir jag inte så rolig tyvärr. Så jag får nog försöka "hitt på nåt!"

Igår köpte vi en vagn. Jag ska ta kort på den bara jag hittar kameran så ni får se. Vi hittade den på Blocket. I Borås, bra pris, nästan ny...röd. :)

Jag har en viktig uppgift idag och det är att ringa runt för att bjuda in folk till min me&i-träff som jag ska ha hemma nästa söndag. Jag har mailat men inte fått svar från alla. Alla kollar så klart inte sin mail varje dag som jag gör, så jag ringer runt lite. Fast jag har inte riktigt lust. Jag känner mig alltid jobbig när jag ringer. Tjatig och besvärlig...inte min grej alls. Jag har nästan bestämt mig för att sluta sälja me&i. Det blir för mycket till hösten och jag känner inte samma engagemang längre... Jag är bara lite tveksam...tänk om jag ångrar mig. Efter ett halvår hemma kanske jag vill ut och göra något på kvällarna igen. Jag måste bestämma mig till på fredag.

Nu ska vi se vad jag kan hitta på en dag som denna...

Kram

E.




ett tag till...

Inga kommentarer: