Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 14 maj 2009

Möten lite här och där...

Har varit på möte i Max klass. De ska åka på ett cykeläventyr någon fin dag. Cykla 35 km för att sedan slå upp tält vid en sjö och övernatta. Låter spännande! Vi föräldrar fick mycket information, barnen ska inte veta lika mycket. De ska få fixa det mesta själv, laga mat och så. Max har varit ängslig över att sova, men nu verkar han lugnare. Han ska dela tält med bästa kompisarna och de är två jätteschyssta killar. Det skulle betyda mycket för självförtroendet om han fixar detta.

Thomas är ute med kunder och äter fint. Jag börjar känna mig trött. Natten till idag sov jag riktigt dåligt. Mest för att jag skulle ringa migränkliniken idag och vill få min läkare att komplettera läkarintyget. Jag ska visst "överklaga" ändå. Mycket fram och tillbaka! :) Jag får hjälp av Lärarförbunet. Tänk att man måste byta fack för att få lite hjälp här i världen! Så inatt började jag fundera på vad jag skulle säga. Smart att ta det mitt i natten! I allafall så ska jag dit nästa onsdag och ta ett snack öga mot öga. Han har skrivit ett ganska dåligt läkarintyg och får se till att ge mig nåt´bättre! Jag ska inte ge mig!

Men, just nu ger jag mig för idag... Ska bara hänga tvätt först! Go´natt!

Inga kommentarer: