Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 10 maj 2009

Så blev söndagen...

En liten utflykt till Almenäs gjorde vi i alla fall idag när Thomas märkte hur väl jag behövde det. Annars har jag röjt i min garderob och i sänglådan under min säng. Jag tror att jag kan ha blivit dammallergiker på kuppen!

Innan maten satte vi ihop vagnen så den blev liggvagn. Se så fin:


Och nu efter maten badar Alex. Äntligen!! måste tilläggas eftersom vi endast kunnat duscha det senaste halvåret. Vi har nämligen inte haft någon propp i badkaret. Men idag hittade vi en på Silvans utförsäljning och nu ska här badas! Max väntar ivrigt på sin tur. Men han vill nog inte vara med på bild... Alex sa OK efter att ha godkänt bilden och noga kollat så man inte ser hans rumpa!


Trevlig söndagkväll!

Kram E.

Inga kommentarer: