Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 23 april 2009

Överraskningen!

Nu vet vi!!

Vi har lyckats göra en tjej! Det trodde vi inte att vi kunde, men igår var vi på ultraljud i Göteborg bara för att just kolla könet. Och hon sa tvärsäkert att det var en flicka. Hon sa också att i vecka 28 är det liksom klart...

Vi blev riktigt chockade. Vi var så inställda på en kille till att vi nästan inte trodde på henne. Men nu börjar jag känna att jag måste få tro... och glädjas. Har hon fel så får det väl vara så då, men nu vill jag tro på detta! Jag vill köpa flickkläder och tänka ut flicknamn. Jag överlever alldeles säkert om det skulle vara fel och den dagen får helt enkelt vara den dagen. NU vill jag njuta! Jag kommer att få en liten dotter!! En som jag! :) Eller nåt liknande ;) Jippie!

Jag köpte ett plagg för att ha ett minne av gårdagen. Det är en helt ny värld som öppnar sig! En rosa värld! :) Tihi!

Kram på er alla från en smått chockad, men fnissig E.

2 kommentarer:

Hansinga sa...

Vi gläds med er.
Kramar från mamma och pappa.

Malte och Hilma sa...

Vilken söt klänning, det var ju så tjusig! Har träffat Anjas lilla Mille idag och han var ju helt ljuvlig. Har gossat och gossat och gossat myyyyyyyyyyyysigt! Förstår om du nästan inte kan vänta.

Kramar