Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 15 april 2009

Min lediga dag...

Efter att ha skickat iväg mina små änglar i morse gick jag och la mig igen. Jag sov en dryg timme till och huvudet kändes mycket bättre. Sedan tvättade och dammsög jag lite. Efter lunch tog jag bussen till Knalleland och köpte mig en svart patron till skrivaren. Jag köpte också ett turkost lååångt linne på Gina Tricot. Kändes vårigt och fint. 

Efter att jag kom hem har jag jobbat vid datorn mest hela tiden. Låter lite knasigt förstås, men jag har gjort sånt jag tycker är kul. Memory och annat till engelskan. Sånt fungerar nästan som terapi för mig. Fast det har blivit lite för mycket dator tror jag, för huvudet värker lite igen... Nu ska jag stänga ner, lägga mig i soffan och kolla Grey´s anatomy. Veckans höjdpunkt!

Vi ses!
Kram
E.

Inga kommentarer: