Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 18 april 2009

Gräsänka...

...det går bra att vara ensam. Idag har grabbarna varit med kompisar hela dagen. Jag har suttit en bra stund på altanen och läst/vilat. Det blåste kallt men solen värmde.

Just nu fixar jag värsta lördagssupén... fiskbullar i hummersås! Vi brukar passa på att äta det när Thomas är borta. Mums!

Så, snart skickar vi hem kompisarna, käkar våra fiskbullar och lördagsmyser framför Babben & co först, sedan filmen Bolt. Oj, nu piper potatisen! Eller, inte potatisen... ;)

Trevlig lördagskväll!
E.

2 kommentarer:

Malte och Hilma sa...

Oj vad du har skrivit massor...märker att jag inte hunnit med nätet på flera dagar. Ligger liksom lite efter :) men det var kul att läsa ikapp. Förstår att du längtar efter din lille, nästan att jag också får lite bebissug men jag skyller på våren. Annars verkar det ju som om det är en fluga på jobbet just nu hihi.

Elisabeth sa...

Ja, det är bara att haka på trenden :)