Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 14 april 2009

Lite seg och trött.

En ganska tröttsam dag.

Bokcirkel. Trevligt, men med huvudvärk får man inte ur sig mycket vettigt. Sedan me&i som grädde på moset. Sålde inte så bra. Tur att jag är ledig imorgon. Han som går in för mig på onsdagar vabbar imorgon och jag fick frågan om jag ville gå in extra. Jag är nu glad att jag sa nej. Jag sa nej mest för att Thomas ska ha bilen och jag hade fått det svårt att komma in till jobbet. Hinner inte lämna barn och sedan byta bussar ända till Trandared innan 8.20 direkt. Nu känner jag att jag behöver en dag hemma. Ska ta det luuugnt. Kanske tar bussen till Knalleland för att köpa en ny svart patron till skrivaren. Vi får se om jag ids.

Fick precis syn på en liten kompis här på tangentbordet...

Godnattkramar kompisar...stora som små!
E.

Inga kommentarer: