Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 30 augusti 2010

Pappas flicka...

...gillar bilar!



Idag har Nelly (tvärtemot rubriken) varit otroligt "mammig". Hon ville helst att jag bar runt henne hela tiden så att hon såg precis vad jag gjorde. Det gick bra om jag satt bredvid på golvet medan hon lekte, men så fort jag försökte smyga in i köket t.ex. så kom hon efter arg som ett bi! Jag har t.o.m. haft problem med att få gå på toa i fred.

Men, eftersom hon inte är på detta vis jämt så antar jag att det är en fas, som det så fint heter. Jag tror inte att hon kommer hänga mig i byxbenen resten av livet.

Fast, vad fort tålamodet tryter känner jag! Jag blir hyperstressad över att att inte hinna med någonting och snäser av en liten 1-åring. Snacka om lönlöst... Hon undrar väl bara varför jag får så konstig röst plötsligt. Jag tror knappast hon kopplar det till något hon gör.

-"Oj, nu var jag nog lite besvärlig, får ta och tagga ner lite", tänker Nelly... knappast va`?! :)

Nåväl, imorgon är en annan dag och jag ska jobba. Lite semester nästan efter en sådan här dag.
Vi ses!
Kram E.


1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Fniss, jag känner igen det där. Häromveckan hade jag med alla barnen hos frisören och de som inte klippte sig satt snällt i lekrummet. Jag trodde att jag kunde smyga ut till klippningen och titta men icke. Jag hann knappt sätta foten i det rummet innan Humla ropade och undrade vart jag tagit vägen =)

Kram Linda