Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 15 augusti 2010

Skatekillar!

Idag fick jag sy! Fram till lunch var jag nere i mitt lilla krypin och fixade. Sedan tog vi en tur och nu ikväll har jag fått avsluta mitt projekt. Det bidde en väska. Likadan som den jag gjort fast större och nu när jag hade lite koll på vad jag gjorde så blev den riktigt bra! Tål att synas i sömmarna! Det var en beställning från Jaana. Hoppas hon blir nöjd.

Vår tur bestod i en spontangrej som blev så där lyckad! Vi åkte till lager 157 där vi åt lunch och köpte regnställ och vinteroverall till Nelly. Efter det åkte vi till Vegby... Där finns en skateboardramp. En halfpipe... en sån där som ser ut som en glad mun från sidan. Där åkte grabbarna fram och tillbaka, fram och tillbaka...

Vi passade också på att fika, gömma oss en stund för regnet och Nelly tog tillfället i akt och bajsade JÄTTEMYCKET! Två gånger!! Tur att vi hade med ombyte säger jag bara!

Max tummar upp får illustrera vår lyckade dag!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Det är inte så dumt att dela upp dagen på det viset, jag skulle också behöva en förmiddag för att virka i kapp. Och sen har man mängder av energi för barnen.

Kram Linda