Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 19 augusti 2010

Jodå, jag lever...

...men jag hinner inte blogga. Det är tur att jag bara jobbar 40% nästa vecka, för så här kan vi ju inte ha det!! Det har varit kul att vara tillbaka i arbetets värld den här veckan, men nu räcker det! Jag är skittrött! Imorgon börjar eleverna och det ska bli riktigt mysigt att träffa dem. Men sedan ska jag hem och sova. :) En helg utan större planer. Skönt!

Jag har dessutom mycket att sy nu. Har ju inte orkat/hunnit med något alls i veckan, så nu måste jag ta tag i det också. Men det är rätt kuliga grejer och med min nya sax som jag fick idag kommer jag att klippa så fint och lätt! Det är som att skära i smöööör! Jag är så nöjd!

Ingen bild idag... sitter vid Thomas laptop och i den lägger vi inte in bilder.

Vi ses en annan dag, utvilade och med bilder!

Kram E.


2 kommentarer:

Anne sa...

Grattis i efterskott, vännen! Ledsen att vi inte kunde ses i sommar - satt i stugan i Västerbotten och gjorde noll knop. =(

Kram på dig och familjen! Din lilla Nelly är vansinnigt söt..

//Anne

Elisabeth sa...

Tack! Jag passar på att gratta dig i förskott... 3:e tror jag minsann att det var.

Kram E.