Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 26 augusti 2010

Tittut!

Bus med brorsan...



Nelly har sovit lite dåligt två nätter, vilket betyder att jag också sovit lite dåligt två nätter. Idag sov hon ganska länge på morgonen och sedan åkte vi och handlade vid tio. När vi precis var klara ringde Max och ville bli hämtad på skolan för att han var så risig. Han har åkt på Thomas dunderförkylning och såg rätt hängig ut redan i gårkväll. Detta innebar i alla fall att Nelly var vaken ganska länge på förmiddagen och var väldigt trött när vi kom hem. Men då var det ju dags att äta lunch och plötsligt var hon övertrött. Hon visste inte vad hon ville. Sur och tvär, men skulle inte sova!!

Nu sover hon äntligen för första gången idag och det känns som om jag inte fått gjort ett endaste dugg! Känner mig frustrerad. Men samtidigt vet jag att inte alla dagar är så här och att det inte spelar någon roll i det stora hela, det som kallas livet! Men känslan kommer ändå.... det kryper i en. Och alla måsten radas upp i prydliga köer som aldrig tycks ta slut.

Och här sitter jag... jag som nu borde passa på och göra en massa viktigt...
Vi ses!
Kram E.

1 kommentar:

Thomas sa...

Elfsborg - Napoli 0 - 2. Ajaj...

TH