Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 24 augusti 2010

Shoppinggalen?

Jo, det är jag nog faktiskt. Men jag är ganska ekonomisk och lyckas ofta använda mig av rabattkuponger eller erbjudanden. Så det blir inte alltid så dyrt. Igår bjöd jag in på me&i. Då kan man så klart tänka sig att fikat blir dyrt och det kostar mer än det smakar osv. Men jag tycker det är kul att få en anledning att bjuda hem ett gäng sköna personer och fixa något gott att fika. Man kan ju inte tänka ekonomiskt varje gång man bjuder hem lite folk. Då skulle man ju vara mest ensam... Som värdinna kan man ju dessutom få rabatt när man handlar på me&i. Och eftersom hela 12 gäster dök upp fick jag 300 kronor i rabatt. Inte alls illa eftersom jag bara hittade två grejer som jag ville ha. Det fanns massa fint, men inget jag fastnade för utom dessa två plagg... till Nelly så klart.



Nu ska jag lugna mig med inlägg om shopping och kläder. Det är ju en bajsblogg jag har... ingen modeblogg! Så imorgon blir det mer skitsnack! Promise!

Kram E.


Inga kommentarer: