Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 10 maj 2010

Tebax!

Hemma i Frufällan igen... Det har varit jättebra i Luleå. Mysigt att träffa mamma och pappa. Härligt att Nelly var så gullig och att hon blev så glad av att se sin mormor och morfar. Vi har blivit uppassade och ompysslade. Men det är skönt att vara hemma igen. Det finns tillräckligt mycket sagt om det för att jag knappast är ensam om att tycka så. Borta bra men hemma bäst... Home sweet home... There´s no place like home... Hmmm... det var de jag kom på direkt. :)

Nelly blev först glad av att se Thomas och brorsorna. När de sedan blev lite närgångna och ville bära och kramas var hon ganska allvarlig ett tag. Men medan vi packade in i bilen släppte det allvaret och hon skrattade och tjoade högt åt grabbarnas bus!

Nu sover hon. Jag har duschat och vår vardag har sakta börjat lunka på igen. Men det finns lite för mycket att fixa med när man precis kommit hem (packa upp, tvätta, landa...), så mina syprojekt får vänta ett par dagar tror jag.

Kram E.


Inga kommentarer: