Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 14 maj 2010

Finast på festen?

Vi är bjudna på bröllop den 12 juni. Det ska bli så kul! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men Nelly har i dagarna fått sin klänning och sina strumpbyxor från Pomp De Lux. Jag är lite orolig att hon kommer konkurrera ut självaste bruden i detta! Men det är smällar man får ta när man bjuder oss... eller hur, Marie!? ;)



Luftballonger


Nu är det dax att fixa middagen. Piratlimpa blir det en kväll som denna.
Kram E.


4 kommentarer:

marie sa...

Alla som har PompdeLux på sig, får vara hur fina de vill! Bruden har förresten också dansk design!!!

Hansinga sa...

Enligt vår uppfattning kan Nelly gå på festen i bara blöjorna och ändå vara snyggast.
Mamma och pappa.
PS.Vad är piratlimpa? DS.

Pila sa...

Håller med mor o far, Nelly är alltid snyggas och vad är piratlimpa???. Kram

lilla@ sa...

Min fina fröken här hemma har exakt likadana strumpisar och blus i samma tyg som Nellys klänning. Tjusigt värre - hon blir en knock-out. Kram Anne