Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 4 maj 2010

Shoppat lite...

Jag sa ju att jag skulle köpa något mer... mindre nödvändigt liksom.

På Åhlens sprang vi på denna body och vi kunde inte motstå den, varken Nelly eller jag!! Plötsligt var den väldigt nödvändig för oss.


Se vilken snäll elefant!!

Annars händer inte mycket... huvudet bankar och Nelly vill inte bajsa. Men ikväll ska jag försöka frälsa mamma och pappa med The Mentalist, bästa serien just nu!

Kram E.

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Jag känner igen det där... det pockande nödvändiga behovet av något... ofta händer det dessutom när man är i roliga klädbutiker eller inredningsbutiker men mer sällan när man befinner sig i tvättstugan =)

Hoppas att ni har det mysigt där uppe!
Kram Linda