Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 17 maj 2010

Nelly Nyckelpiga

På Tiimari i Luleå hade de en nyckelpige-klänning som jag tyckte var lite gullig när jag såg den. Men en sådan onödig grej kunde man ju inte köpa bestämde jag mig för. När jag kom hem ångrade jag mig. Onödiga grejer har ingen dött av!

Så jag bad mamma och pappa köpa den och skicka upp den. :)

Idag kom den, som en present på Nellys namnsdag (Sofia, igår). Tack, mamma!

Den är lite stor och jag har ingen aning om när hon ska ha den. Men den är så söt så jag bortser från de små petitesserna!!

- De där sakerna på ryggen... är de nödvändiga? undrar dock Nelly.

Idag har jag inte hunnit sy klart något. Men jag har klippt ut några grejer och känner att jag är på gång i alla fall. Nu hade jag kunnat gå ner och styrt upp det hela, men jag orkar inte! Jag är astrött!! Så för allas skull går jag snart och lägger mig och tar helt enkelt nya tag imorgon. Vi ses kanske då!

Sov gott!
E.


3 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Humla har en humledräkt så de kanske kan ha dem samtidigt på ett "bugparty".

Små sötnosar...

Elisabeth sa...

Vilken bra idé!! Är dom ofta dom där bugpartysarna? ;)

Kram E.

Pila sa...

Det var den sötaste nyckelpiga jag har sett :)