Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 31 maj 2010

Krypfilmen!

Här kommer den!


På vårdcentralen idag var Alex jätteduktig. Han var väldigt nervös, sa att det pirrade i magen och frågade hela tiden hur ont det skulle göra. Gör det ondare än ett blodprov? Gör det ondare än att sy? Gör det ondare än att ta bort plåster? osv...



Såret hade gått upp lite. Två stygn verkade ha släppt. Det såg lite otäckt ut, men sköterskan sa att det inte var någon fara. Hon tog bort trådarna, tejpade och satte nya plåster. Om 3-4 dagar tar vi bort dem och då ska det nog kunna vara bra för den här gången.


Jag har åkt på en förkylning och känner mig väääldigt ynklig. Det är synd om mig. Nu har jag tagit en intelligent värktablett och ska gå och lägga mig med näsdukspaketet i högsta hugg. Vi kanske ses imorgon... kanske inte... får se om jag orkar... ;)
Krya på mig!
Kram E.

1 kommentar:

Hansinga sa...

Hej
Visste inte att det smittade per telefon.Förlåt!
Kram Mamma
Krya på dig.