Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 3 juni 2009

Stolt!


Max fixade övernattningen alldeles, alldeles galant! Vi hördes på kvällen och sa godnatt. Han hade krupit in i tältet vid 23 och legat vaken 1½ timme. Somnat sist, men inte blivit orolig för det. Sovit hela natten...med mössa på. :) Och vaknat lite frusen på morgonen eftersom han sparkat ner sovsäcken. Men, som jag skrev i förrgår, antagligen några snäpp modigare! Jag är så stolt!
Bilden här ovan tog jag när vi åkte ut i gårkväll och hämtade tält och annat. Max var inte med så han kunde inte visa deras plats. Men han tittade på bilden när vi kom hem och man kan säga att jag tagit kort på utsikten från deras tält.
Min lediga dag idag... :) Jag bakar muffins som jag ska garnera med frosting på söndag. Då har jag nämligen min allra sista me&i-träff som säljare här hemma.
Jag kanske återkommer under dagen...
Tjing!
E.

Inga kommentarer: